dilluns, 9 de maig del 2011

PASTIS LIGHT DE FORMATGE - DUKAN

Primer de tot, disculparme per estar tant de temps sense publicar res...com ja he comentat, he començat una dieta (no sé si heu sentit parlar del mètode Dukan...la dieta dels famosos, la dieta proteinica) i és bastant restrictiva, així que els meus menús son bastant monótons i no cuino gaire, per no dir gens.

Però diumenge teniem un dinar a casa dels meus pares, i vaig buscar un pastis que jo també pogues menjar...si no m'agafava algo! I aquí teniu el meu pastisset light de formatge.

Aniré publicant el que pugui, i alguna recepta que tinc guardada desde fa temps. Però mentre duri aquest procés, evitaré al màxim passar-me amb el menjar.

Per cert, encara que fos un pastisset light, estava boníssim!





Ingredients:

- 1 Tarrina formatge d'untar (Philadelphia) 300gr
- 2 ous i 1 clara
- 3 yogurs naturales desnatats 0%
- 3 cullerades soperes de maizena

- 3 cullerades d'aspartam


Elaboració:

- Barrejem tots els ingredients amb una espàtula de fusta o unes barilles.

- Ho posem al motlle i després al forn, prèviament escalfat a 200º, durant uns 30-40 min. el temps dependrà del cada forn.

- Ho treiem del forn i ho deixem arrefredar. I servim.

1 comentari:

  1. Aix, malaides dietes! Però si et pots menjar aquest pastís, la dieta no es farà tant pesada!
    Petons

    ResponElimina