divendres, 23 de març del 2012

TANCAMENT BLOG

Us faig saber, que amb tota la pena del mon, ja no publicaré cap més recepta en aquest blog.

Com alguns ja sabeu, desde fa un temps vaig começar el meu nou projete Emma's Bakery i està anant molt bé...millor del que jo em pensava.
M'estic dedicant plenament als pastissos, galetes i cupcakes i m'està robant tot el temps que tinc lliure.

Em sap greu, però no tinc temps per tot. Així que finalment he decidit tancar aquest blog. El que no vol dir que no us seguiré i que continuaré cuinant les receptes tradicionals que m'han ensenyat a casa i totes les que he aprés de tots vosaltres.

Moltes gràcies per tot el que he aprés amb tots vosaltres...fins sempre!!

I ja sabeu, si voleu continuar seguint-me...Emma's Bakery.

Molts Petons

3 comentaris:

  1. La vida són etapes. Ara cal que dediques totes les forces al nou projecte. Et seguirem a Emma's Bakery!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina
  2. Felicitats pel nou projecte! Ja ens veurem a Emma's Bakery!
    Emma

    ResponElimina
  3. Que tinguis molta i molta sort.
    Una abraçada
    Núria

    ResponElimina