diumenge, 14 de novembre del 2010

PIZZA CASOLANA

Dissabte per la nit...toca pizza. La Marina es planta i el devantal i em diu: Mama, avui pizza? I quin remei...ens hem de posar a fer una pizza, encara que després a ella no li agrada i no la vol ni tastar. Pero si veiessiu com disfruta ajudant...és un trasto!
El resultat no és gaire bó, pero volia ensenyar com disfruta la meva peque a la cuina.





Ingredients:
- 1 base de pizza fresca (jo la compro al Mercadona)
- tomàquet fregit
- orenga
- pernil dolç
- pebrot vermell escalibat
- cors de carxofa en conserva
- formatge (el que mes ens agradi, en aquest cas, "tranxetes")


Elaboració:
- Posem la base de la pizza a la safata del forn.
- Posem el tomàquet i espolvorejem l'orenga per sobre.
- Disposem els ingredients al gust.
- Tapem amb formatge (com que al meu marit no li agrada el formatge, fem la meitat amb formatge i l'altre meitat sense).
- Posem al forn durant 10-15 minuts a 200º.

4 comentaris:

  1. veig que teniu una futura cuinera a casa,quina pinta te la pizza,felicitats,,t'he vist en el blog de la meva cosina Emma i em quedo per aqui ,m'agrada molt el teu blog.una abraçada.

    ResponElimina
  2. Moltes gracies Agnes. La peke disfruta tant amb mi a la cuina, que aixi tb forma part de tot aixo...m'encanta!!

    Petons

    ResponElimina
  3. Una cuinera fantàstica. Així si que val la pena cuinar

    ResponElimina
  4. Felicitats a aquesta mini xef!!! Aviat et farà fora de la cuina. Segur que va ser la millor pizza que heu menjat mai....

    ResponElimina