dimarts, 1 de febrer del 2011

IDEES PER UN PICA PICA VARIAT

Aquest dissabte passat vem celebrar el cumple del meu maridet...ja en son 43!!! I per aixo vem invitar a la colla a sopar. Em vaig decidir per preparar un pica pica variat, desde embotits amb pa amb tomàquet, truita de patates i algunes "paridetes" que vaig decidir preparar. Aquí us poso la llista de "paridetes" que aniré publicant a poc a poc:

Piruletes d'emmental i parmesà
Sushi fàcil
Magdalenes de tomàquet i alfàbrega
Mossegadetes de frankfurt
Mossegadetes de brie amb codonyat
Galetes de tonyina

Tot va tenir molt d'èxit...la foto de tota la taula a continuació, més el variat de "paridetes".

3 comentaris:

  1. Que puc venir a fer el pica-pica? Que bo tot! Em sembla que em quedo amb les mossegades de brie i codonyat... Formatge amb fruita: sempre excel·lent!
    Petonets i ens anem veient per la blocosfera!

    ResponElimina
  2. No veas! Que pinta tiene todo! Monta un bulliemma jeje (noe)

    ResponElimina
  3. Emma! Acabo de veure un comentari teu a "La recepta del 15". Ens encantaria que participessis! Ho fem per passar-ho bé i per sorprendre'ns els uns als altres cada mes amb receptes ben originals. Pel febrer, fem pizza. Pots fer-la com més t'agradi. L'únic que has de fer és avisar-nos amb un comentari perquè puguem afegir la teva recepta a un apartat on reunirem totes les creacions de "La recepta del 15". T'esperem bonica!
    Petonassos!

    ResponElimina