dilluns, 27 de juny del 2011

CANELONS FREDS

Aquesta nit anem a la Festa Major de Can Carreres, el barri on he viscut fins fa 8 anys, quan em vaig casar. És una urbanització de Sant Boi de Llobregat i el costum la nit de la festa major, és fer un sopar de germanor. Cadascú ha de portar-se el sopar (entrants, segons i postres), peró tothom pot menjar de tothom...vaja que et poses "cego"...ja m'enteneu!! A part que la gent s'ho curra moltíssim: desde callos, peus de porc, una fideua enorme, cargols...peró jo sempre porto coses fredes.
L'any passat ja vaig fer aquesta recepta que, com no, m'ha passat la meva amiga Olga, i va tenir moltíssim d'exit...així que l'he tornat a repetir.
És ideal per les nits fresquetes d'estiu!!



Ingredients (32 canelons):
- 2 caixes de canelons precuinats
- 12 llaunes de tonyina
- Mayonesa
- 4 llaunes de pebrots escalibats
- Tomàquet fregit (de pot)
- Per adornar: 3 ous durs, olives, pebrot escalibat

Elaboració:
- Posem en remull els canelons en aigua calenta (seguint les indicacions de la caixa) fins que estiguin ben tous.
- Els treiem de l'aigua i els posem estessos sobre un drap de roba perque absorveixi tota l'aigua.
- Mentrestant fem la barreja amb la tonyina, els pebrots escalibats tallats a troçets i una mica de tomàquet fregit.
- Rellenem els canelons i els disposem a la safata.
- Per sobre dels canelons, disposem una mica de mayonesa i decorem al gust (en aquest cas jo ho he fet amb olives farçides, unes tires de pebrot i ous durs).
- Posem a la nevera perque estiguin ben fresquets.

Aquí teniu el resultat final de tota la safata:

3 comentaris:

  1. Acabo de descobrir el teu blog pel comentari que has deixat al meu :)
    És una recepta ideal per a l'estiu, fresqueta i perfecte per celebrar com cal la Festa Major. Pots deixar-la feta a la nevera i tenir el dinar a punt per quan arribes de festa ;)

    ResponElimina
  2. Una recepta molt fresca!! I queda una presentació fantàstica! Me l'apunto!
    Gràcies!
    Emma

    ResponElimina
  3. la veritat esta de puta mare genial

    ResponElimina