dimarts, 15 de febrer del 2011

MINI PIZZES

Aquest mes, al blog Xocolata desfeta de la Marina, el 15 està dedicat a les pizzes, així que m'he decidit a participar-hi per primera vegada.

Com ja us he explicat alguna altre vegada, a casa ens encanta la pizza...per alguns hem de fer algunes variacions, treient el formatge...però tot s'ha de dir, que també estan ben bones!
Divendres al vespre vem fer mini pizzes individuals de 3 tipus: de 3 formatges, d'anxoves i tonyina i de xampinyons amb bacó...no sabria dir quina estava més bona de totes 3!!


Ingredients:
- Massa fresca superfina (jo compro la Buitoni)
- Tomàquet fregit
- Orenga
- Formatge Havarti
- 3 formatges diferents (els que més us agradin). En aquest cas, emmental, gouda i blau.
- una llauna d'anxoves
- una llauna de tonyina
- xampinyons frecos
- bacó tallat

Elaboració:
- Estirem la massa a sobre la safata del forn i fem les rodones amb algun estri que talli.
- Posem el tomaquet fregit a sobre, l'orenga i després anirem disposant els ingredients com es vulgui.

I aquí teniu el resultat individual


* 3 formatges


* Anxoves i tonyina



* Xampinyons i bacó


3 comentaris:

  1. Que bones Emma! M'agraden totes les combinacions i lo bo de les minipizzes es que pots tastar varis gustos i no passa com amb la gran, que tota es igual i et quedes ja tip per poder probar altres varitetats!

    Mira que acabo de dinar, però ja tinc més ganes de menjar jejejje

    Un petó!!

    ResponElimina
  2. Jo com les mini pizzes res. Pots anar fent tastets de les que més t'agraden. Es veuen delicioses, encara que jo amb la tonyina no puc....

    ResponElimina
  3. Ei, acabem de trobar les teves pizzes! No les teníem apuntades, el pròxim cop que participis a la recepta del 15 a veure si ens deixes l'enllaç al nostre bloc o al de la Marina, perquè sinó no sabem que les has fet! Et posem a l'índex, que tothom vegi aquestes pozzetes tan bones :D
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina